Rinkodaros ekspertai

Konstitucijos pr. 21,
Vilnius, Lietuva
Ketvirtas aukštas,
Biuras numeris 11.

Skambinkite jums patogiu
metu, mes dirbame 24/7

Rinkodaros ekspertai

Atsiliepimai internete: ką svarbu žinoti???

Kiekviena klinika turi kvalifikuotus specialistus, tačiau ne kiekviena klinika gali pasigirti gerais klientų atsiliepimais internete.

Šiandien kalbėsime apie klientų atsiliepimus internete, jų svarbą bei rinkimo būdus.

Keep reading

KUO NAUDINGI GERI ATSILIEPIMAI INTERNETE?

Potencialių pacientų pritraukimas – plati tema, todėl apie atsiliepimus nusprendėme parašyti atskirą straipsnį. Tikriausiai žinote, jog atsiliepimai apie Jūsų kliniką bei kolektyvą gali tapti ir palaiminimu, ir prakeiksmu.

google-directory-reviews

Teigiami atsiliepimai tokiose platformose kaip „Google“ yra tiesiogiai susiję su konversijos rodikliais. Tai – vienas iš faktorių, kuris lemia tai, ar jūsų svetainės lankytojas tampa jūsų pacientu.

Ir atvirkščiai – neigiami atsiliepimai Jūsų potencialius pacientus nukreipia pas konkurentus.

Įsivaizduokite, kad norite pasinaudoti interjero dizainerio paslaugomis. Ką pasirinksite: vidutiniškai (2,8 balais iš 5) įvertintą ir daugybę neigiamų komentarų sulaukusį specialistą ar asmenį, kurio veikla įvertinta 4,8 balais iš 5 ir apie kurį žmonės atsiliepia teigiamai?

Jūsų reputacija internete gali būti nuostabus rinkodaros įrankis. Jei turėsite visuomenės pripažinimą, potencialus pacientas sprendimą priims greičiau ir jumis labiau pasitikės.

„Whitewit“ tyrimo rezultatai rodo štai tokią statistiką:

  • 73 % lankytojų pripažįsta, kad teigiami atsiliepimai daro įtaką jų pasitikėjimui klinika;
  • 55 % lankytojų klinikos svetainėje apsilanko tada, kai perskaito teigiamą atsiliepimą internete;
  • 58 % lankytojų pripažįsta, kad žvaigždučių skaičius „Google“ platformoje daro įtaką jų pasirinkimui;
  • 90 % lankytojų skaito atsiliepimus apie kliniką „Google“ platformoje.

KAIP VALDYTI SAVO KLINIKOS REPUTACIJĄ?

Trumpai tariant, yra du būdai, kaip galite valdyti atsiliepimus:

  1. Neutralizuoti negatyvius atsiliepimus: išsamiai į juos atsakyti ir tęsti bendravimą su atsiliepimą palikusiu asmeniu.
  2. Aktyviai pritraukti daugiau teigiamų atsiliepimų.

Bet pirmiausia aptarkime, kaip reikėtų elgtis klinikai, jei apie ją atsiliepė neigiamai…

  1. Visų pirma, neleiskite savo ego jus užvaldyti ir nesivelkite į konfliktą. Jei turėsite daug teigiamų atsiliepimų, vienas prastas jūsų įvaizdžiui nepakenks.
  2. Gavę neigiamą atsiliepimą, į jį atsakykite profesionaliai. Valdykite savo emocijas, pasistenkite suprasti priežastis, kodėl pacientas nusprendė palikti neigiamą atsiliepimą.
  3. Pabandykite telefonu susisiekti su atsiliepimą palikusiu pacientu, kartu su juo aptarkite kilusią problemą ar nesklandumus, pabandykite juos išspręsti.
  4. Jei matote, kad pavyks neutralizuoti situaciją, susitarkite su pacientu dėl atsiliepimo panaikinimo.

KAIP GAUTI DAUGIAU TEIGIAMŲ ATSILIEPIMŲ?

Griežtos „Google“ taisyklės apsunkina atsiliepimų rinkimą. Netikri ar nupirkti atsiliepimai gali sukelti rimtų problemų – „Google“ darbuotojai gali užblokuoti jūsų paskyrą.

Todėl nerekomenduotina prašyti žmonių, kurie nėra jūsų klinikos pacientai, palikti atsiliepimus iš ką tik susikurtų paskyrų.

5 Star Reviews

Ką rekomenduojame?

Ko gero, efektyviausias metodas yra išsiųsti pacientui apklausą el. paštu iškart po vizito. Tokiu būdu gausite vertingą informaciją, kuri padės kelti klinikos aptarnavimo lygį, rasti silpnąsias vietas ir jas pašalinti.

Apklausą svarbu siųsti iškart po paciento vizito, kai apsilankęs asmuo dar atsimena kiekvieną smulkmeną apie aptarnavimą.

Apklausoje gavę teigiamą atsakymą, turėtumėte nedelsdami paraginti pacientą palikti viešą atsiliepimą. Išsiųskite jam išsamią instrukciją, kaip tai padaryti.

Jei klientas apklausoje paliko neigiamą atsiliepimą, turėsite galimybę neutralizuoti situaciją dar prieš tai, kai neigiamas atsiliepimas bus publikuotas viešai.

Žinoma, tai – milžiniškas darbas, kuris atima daug laiko. Jei laiko neturite užtektinai, skubame nudžiuginti, kad šį procesą galima automatizuoti naudojant programinę įrangą.

Daugelis klientų naudoja mūsų sukurtą programinę įrangą, kuri automatiškai renka teigiamus atsiliepimus ir padeda klientams juos viešinti. Be to, programinė įranga nedelsiant praneša apie nepatenkintus pacientus, kuriems vertėtų skirti atitinkamą dėmesį.

Keep reading

Kaip vertinate savo klinikos reputaciją? Jei pastebite neigiamų atsiliepimų skaičiaus augimą, tai gali reikšti, jog Jūsų konkurentai jau atsipjovė jūsų „pyrago“ dalį.

Jeigu Jums reikia pagalbos gerinant savo reputaciją, kviečiame į nemokamą konsultaciją, kurios metu išanalizuosime Jūsų situaciją ir pateiksime geriausią sprendimą. Registruotis konsultacijai galite čia.

Nors atsiliepimai yra be galo svarbūs, tai – tik viena rinkodaros strategijos dalis. Rekomenduojame perskaityti straipsnį „Šiuolaikinės odontologijos klinikos rinkodaros strategija“, į kurį sudėjome visą savo patirtį ir papasakojome, kaip klinikos rinkodaros dalys, tokios kaip reklama, soc. tinklai, turinys bei kt., gali veikti kaip vienis ir pildyti viena kitą.

Sužinokite kas veikia odontologijos rinkodaroje 2020 metais

Šiame straipsnyje rasite detaliai aprašytą rinkodaros strategiją kuri garantuos Jūsų klinikos augimą
2020 ais metais.

Konsultuokitės su
Whitewit specialistu