
Kaip technologijos padeda efektyviau valdyti pacientų srautą odontologijos klinikoje?
Karantinas ir laikotarpis po jo parodo, kurios klinikos yra pasiruošusios rytojaus iššūkiams. Tuo metu, kai vienos klinikos buvo priverstos teikti tik būtinąją pagalbą ir palikti visus kitus pacientus nežinomybėje, arba laikinai sustabdyti veiklą, kitos sugebėjo sėkmingai išnaudoti susiklosčiusią padėtį, pritraukdamos potencialių pacientų dėmesį šioje konkurencingoje rinkoje. Stipriausią poziciją įtvirtino klinikos, kurios dar prieš karantiną integravo ir išbaigė nuotolinių konsultacijų sistemą. Tokios klinikos galėjo pasiūlyti konsultaciją nuotoliniu būdu, be jokio laukimo eilėje ir rizikos sveikatai, kai tuo tarpu daugumoje klinikų pacientams teko praeiti tikrus „kryžiaus kelius“ vien tam, kad patektų pas gydytoją odontologą. Fizinį kontaktą pakeitė nuotolinės konsultacijos Karantino metu apribotos odontologų paslaugos nepatogumų sukėlė daugybei Lietuvos gyventojų. Pacientai turėjo pasitenkinti tik būtinosiomis pagalbos procedūromis. Kitokių nusiskundimų turinčius pacientus gelbėjo nuotolinės