Rinkodaros ekspertai

Konstitucijos pr. 21,
Vilnius, Lietuva
Ketvirtas aukštas,
Biuras numeris 11.

Skambinkite jums patogiu
metu, mes dirbame 24/7

Rinkodaros ekspertai

Kaip technologijos padeda efektyviau valdyti pacientų srautą odontologijos klinikoje?

Karantinas ir laikotarpis po jo parodo, kurios klinikos yra pasiruošusios rytojaus iššūkiams. Tuo metu, kai vienos klinikos buvo priverstos teikti tik būtinąją pagalbą ir palikti visus kitus pacientus nežinomybėje, arba laikinai sustabdyti veiklą, kitos sugebėjo sėkmingai išnaudoti susiklosčiusią padėtį, pritraukdamos potencialių pacientų dėmesį šioje konkurencingoje rinkoje.

Stipriausią poziciją įtvirtino klinikos, kurios dar prieš karantiną integravo ir išbaigė nuotolinių konsultacijų sistemą. Tokios klinikos galėjo pasiūlyti konsultaciją nuotoliniu būdu, be jokio laukimo eilėje ir rizikos sveikatai, kai tuo tarpu daugumoje klinikų pacientams teko praeiti tikrus „kryžiaus kelius“ vien tam, kad patektų pas gydytoją odontologą. 

Fizinį kontaktą pakeitė nuotolinės konsultacijos

Karantino metu apribotos odontologų paslaugos nepatogumų sukėlė daugybei Lietuvos gyventojų. Pacientai turėjo pasitenkinti tik būtinosiomis pagalbos procedūromis. Kitokių nusiskundimų turinčius pacientus gelbėjo nuotolinės konsultacijos. 

Būtent skaitmeninių sprendimų dėka atsirado galimybė išsamiai suplanuoti gydymą po karantino, o kai kurias paslaugas – netgi teikti iš karto, išvengiant bet kokio fizinio kontakto su pacientais.

Telekonferencijų metu gydytojai sprendė nemažai ortodontinių pacientų problemų, bendravo su dėl vaikų nešiojamų plokštelių nerimaujančiais tėveliais. Kartu su gydytojais, jie galėjo stebėti besikeičiantį dantų lanką, sąkandį, dantų rotaciją ir kitus aspektus. Dažnais atvejais, specialisto išvados ir patarimai padėjo išspręsti visas problemas.

Kaip pasakoja odontologijos klinikos „Šypsenos akademija“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Ieva Tamašauskaitė, „dabar šiuos virtualius susitikimus išmėgino tokia didelė visuomenės dalis, kad esu tikra, jog tai paskatins šią praktiką taikyti dažniau vardan efektyvaus laiko išnaudojimo. Tad klinikos susitikimų zoną jau dabar pildome įranga, kuri perkels nuotolinius susitikimus į aukštesnį lygį“, – tikino ji.

Su kokiomis problemomis teko susidurti?

Nors nuotolinė komunikacija yra naudinga tiek pacientams, tiek klinikai, integruoti šio tipo sistemą nėra taip paprasta, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Norint efektyviai integruoti nuotolinių konsultacijų praktiką, tenka įveikti daug techninių iššūkių. 

Pateikiame sutrumpintą veiksmų sąrašą, kuris nurodo, ką reikia padaryti, siekiant integruoti nuotolinę konsultacijų sistemą:

  • Interneto greičio patikra
  • Telekonferencijos įrangos parinkimas, pajungimas ir konfigūracija
  • Garso ir vaizdo kokybės patikra
  • Laiko rezervacijos sistemos diegimas ir konfigūracija
  • Integracija su kalendoriais
  • Administratorių apmokymas atlikti pakeitimus ir koreguoti tvarkaraštį

Tai dar ne viskas

Vien tik įdiegti sistemą yra tik pusė darbo, kadangi iš jos nebus jokios naudos jeigu niekas apie ja nezinos. Po diegimo verta paleisti pakartotinę reklama socialiniuose tinkluose, pranešti apie tai savo naujienlaiškyje, sukurti atitinkamas formas svetaineje, tinkamai ir aiškiai aprašyti naudojimosi instrukcijas bei koreguoti google reklamos skelbimus tokiu budu kad žmonės iš karto suprastu kad jie gali konsultuotis internetu.

Jeigu jusu rinkodaros strategija yra suformuota ir realizuojama teisingai, galite siulyti konsultacija tik tiems pacientų segmentams su kuriais labiausiai reikia komunikuoti butent dabar. Pvz siulyti konsultacija tik tiems pacientams kas praleido profilaktiką po implantavimo ar panašiai.

Kaip matote realizuojant toki projekta jums reikės žmogaus išmanančio technine dali, galinčio paruošti įranga ir rinkodaros specialistų gebančių iškomunikuoti žinią esamiems ir potencialiems pacientams. Jeigu neturite laiko ieškoti tinkamų specialistų, Expertmedia komanda yra pasiruošusi atlikti integraciją jūsų klinikoje. Musu techniniai specialistai paruoš ir sukonfiguruos įrangą, projektų vadovai apmokys jusu personalą ir užtikrins palaikymą telefonu jeigu jums kils klausimu naudojimosi metu o rinkodaros specialistai pasirūpins kad tinkami žmonės sužinotu apie šia galimybę.

Žvelgiant į visą šią situaciją plačiau, matome ne tik iššūkius, bet ir pozityviai nuteikiančius pokyčius, kurių dalis turėtų įgauti pagreitį ateityje. Tad nuotolinės odontologijos galimybės netrukus taps šios srities norma ir pagelbės daugybei žmonių.

Registruokites konsultacijai dėl Telekonferencijų sistemos diegimo jusu klinikoje >>ČIA<<

O jeigu norite išsamiau sužinoti apie tai kas veikia odontologijos rinkodaroje 2020 aisiais metais, skaitykite musu straipsni “Šiuolaikinės odontologijos klinikos rinkodaros ypatumai” >>ČIA<<

Sužinokite kas veikia odontologijos rinkodaroje 2020 metais

Šiame straipsnyje rasite detaliai aprašytą rinkodaros strategiją kuri garantuos Jūsų klinikos augimą
2020 ais metais.

Konsultuokitės su
Whitewit specialistu