Rinkodaros ekspertai

Konstitucijos pr. 21,
Vilnius, Lietuva
Ketvirtas aukštas,
Biuras numeris 11.

Skambinkite jums patogiu
metu, mes dirbame 24/7

Rinkodaros ekspertai

Greitas būdas, kaip padidinti pacientų srautą klinikoje.

Svetainės ir turinio optimizacija paieškos sistemoms (SEO) yra be galo svarbi bet kokios strategijos dalis. Tačiau kelias į „Google“ paieškos viršūnę – sudėtingas. Tai – daug pastangų bei laiko reikalaujantis procesas.

Ką daryti, jei pacientų norite pritraukti jau dabar?

Atsakymas paprastas – naudokite „Google“ reklamą.

„Google“ pay-per-click (PPC) reklamos platforma, kitaip dar vadinama „Google Ads“, jūsų reklamą leidžia rodyti tiems asmenims, kurie aktyviai ieško odontologo pagalbos. Reklama gali būti rodoma tik tiems, kurie gyvena netoli nuo jūsų klinikos. Tai – puikus būdas didinti stabilų pacientų srautą sukūrus arba atnaujinus svetainę bei dirbant su SEO optimizacija.

3 priežastys, kodėl verta rinktis „Google“ reklamą

 

Priežastis nr. 1 – rezultatus matysite iš karto.

Paleidus reklaminę kampaniją, pacientų srautas atsiranda iškart. Srauto dydį galima valdyti, nes jo dydis priklauso nuo reklaminio biudžeto, skelbimo kokybės bei nustatymų tikslumo.

Laikui bėgant paaiškėja, kokie metodai geriausiai veikia jūsų auditorijai ir jūsų lokacijoje.

Priežastis nr. 2 – pritrauksite vertingiausius pacientus.

Kiekvienas reklaminis skelbimas rodomas įvedus tam tikrą raktažodį. Jei į paiešką įvesite žodį „Kvepalai“, pirmose paieškos pozicijose matysite skelbimus. Juos matysite todėl, kad šių parduotuvių rinkodaros komanda „Google Ads“ nustatymus nustatė taip, kad lokacijoje, kurioje esate jūs, kvepalų ieškantis žmogus atrastų būtent šią informaciją.

Mūsų darbas – ne išimtis. Odontologijos klinikoms padedame atsirasti paieškoje, kai klientai ieško odontologo šių klinikų lokacijoje. Tinkamą distanciją apibrėžiame aplink jūsų kliniką ir parenkame reikiamus raktažodžius, kuriuos, ieškodami paslaugų, gali naudoti jūsų pacientai. Parinkus tinkamą tekstą ir reikiamu būdu sukonfigūravus jūsų svetainę, atrandame visus potencialius klientus, esančius aplink jus.

Priežastis nr. 3 – lengvai matysite atsiperkamumą

Tam, kad kokią nors rinkodaros strategiją būtų galima pavadinti sėkminga, turime galėti ir mokėti paskaičiuoti jos atsiperkamumą. „Whitewit“ komanda yra sukūrusi analitikos sistemą, kurią integruojame į savo klientų klinikos svetainę. Ši sistema tiksliai seka skambučių srautus, registracijų formas svetainėje, el. paštu patvirtintas užklausas ir net vizitus, kai pacientas į kliniką ateina pamatęs reklamą pirmiau nepasiskambinęs.

Tokiu būdu tiksliai matome, kiek pacientų į jūsų kliniką atkeliauja per „Google“ reklamą ir kiek kainuoja tokio paciento atvedimas. O įdiegus CRM sistemą, galima matyti, kiek pinigų palieka kiekvienas atvestas pacientas kiekvieno vizito metu ir tiksliai skaičiuoti atsiperkamumą.

Tokia tiksli analitika mūsų specialistams leidžia reklamos biudžetą naudoti toms kampanijoms, kurios atsiperka labiausiai. Nuolatinis tobulinimas leidžia atrasti strategiją, kuri jūsų klinikai pasiteisins labiausiai.

Ar „Google“ reklama tinka Jūsų klinikai?

„Google“ reklama yra neapsakomai efektyvus įrankis norint pritraukti pacientus. Tačiau jos efektyvumas priklauso nuo kelių faktorių. Į juos dėmesį atkeipti reikia jau pasiruošimo stadijoje. Tai:

  1. Konkurencijos lygis
  2. Jūsų reklaminio biudžeto dydis
  3. Atitikimas

Patyręs PPC specialistas gali atlikti analizę dar prieš paleidžiant reklamą ir prognozuoti, koks atsiperkamumas jūsų laukia.

Google“ reklamos efektyvumo paslaptis

 

Ko gero, paskutinis šio sąrašo punktas yra pats svarbiausias. Pakalbėkime apie tai, kas yra atitikimas.

Reklamos teksto ir svetainės atitikimas pagal vartotojo paiešką – tai lemiamas aspektas, nuo kurio priklauso „Google“ algoritmo kokybės balas.

Nuo šio balo priklauso jūsų pozicija paieškos rezultatuose ir kaina, kurią mokėsite už reklamą.

Kitaip tariant, kuo geriau jūsų skelbimas atitiks vartotojo paieškos frazę, tuo aukštesnį balą gausite. Tai lems, jog, išlaikydami aukštą poziciją, mažiau sumokėsite už reklamą.

Pavyzdžiui, jei lankytojas „Google“ paieškos laukelyje įveda frazę „Dantų protezavimas Vilniuje“ ir pamato štai tokį skelbimą, kokia tikimybė, kad jis susidomės pasiūlymu?

Toks skelbimas neatinka potencialaus paciento naudojamo raktažodžio „Dantų protezavimas“. Vietoj teksto „Viskas Jūsų šypsenai“ tikslingiau būtų panaudoti raktinius žodžius, kurie sutaptų su rašomais atliekant paiešką.

Teisingai, tikimybė potencialų klientą sudominti tokiu skelbimu labai maža. Greičiausiai toks pacientas pasirinks tą skelbimą, kuriame aprašomas dantų protezavimas. Pavyzdžiui, štai tokį:

Šis skelbimas daug tiksliau atitinka paiešką.

Google algoritmas automatiškai iškelia labiau paiešką atitinkančius skelbimus net jei biudžetas yra identiškas.


Lygiai tas pats taikoma ir jūsų svetainei. Puslapyje, į kurį nuveda skelbimas, turi būti aiškiai parašyta, kad jūsų klinikoje atliekama dantų protezavimo paslauga.

Jeigu puslapis, į kurį nuveda skelbimas, aprašo visas paslaugas arba tekstas yra neužtektinai konkretus, rizikuojate gauti žemą įvertinimą ir prarasti poziciją. Tokiu atveju jums teks mokėti žymiai daugiau nei moka jūsų konkurentai, kovodami už tą pačią poziciją paieškoje.

Optimizuotos svetainės kuriamos ne tik tam, kad būtų gaunama nauda iš „Google“ algoritmo. Optimizacija teikia patogumą ir jūsų pacientams – jiems užtrunka mažiau laiko ieškodami reikiamos paslaugos.

Jei norėtumėte, kad „Whitewit“ rinkodaros specialistai patartų, kaip Jūsų klinika gali tinkamai išnaudoti šią nuostabią reklamos platformą, kviečiame registruotis į nemokamą konsultaciją, kurios metu sužinosite, kokių rezultatų galite tikėtis. Registruotis galite čia.

Primename, kad „Google“ reklama yra tik maža rinkodaros strategijos dalis. Profesionali klinikos rinkodaros strategija apima daug daugiau įrankių, tokių kaip socialiniai tinklai, turinio rinkodara bei kt. Apie tai, kaip veikia visa rinkodaros sistema, išsamiau pasakojame šiame straipsnyje, kuriame dalinamės visa savo patirtimi. Kviečiame skaityti!

Sužinokite kas veikia odontologijos rinkodaroje 2020 metais

Šiame straipsnyje rasite detaliai aprašytą rinkodaros strategiją kuri garantuos Jūsų klinikos augimą
2020 ais metais.

Konsultuokitės su
Whitewit specialistu